PROCON Manufacturing 2017

II EDYCJA KONFERENCJI
poświęconej zakupom produkcyjnym

W dniach 29-30 maja 2017 odbyła się druga edycja konferencji zakupowej dedykowanej firmom produkcyjnym. Do Hotelu Sofitel, zlokalizowanego zaraz przy wrocławskim rynku, dotarło ponad 70 uczestników, trwającej od 29 do 30 maja 2017.

Pierwszy dzień wydarzenia obejmował prezentacje, case study i wykłady. Zagadnienia powiązane z zakupami direct omawiali przedstawiciele firm: ETTA Global Leadership Consulting, DeLaval, LeanPassion, ETO Magnetic, Tauron, NextBuy oraz inspirujący mówca – dr Jan Vašek (Cranfield University / VSB-TU Ostrava).

Pierwszy dzień konferencji pod znakiem współpracy z dostawcami

Prowadzący poruszyli problemy współpracy z dostawcami – w ujęciu kulturowym oraz wysokiej pozycji rynkowej danego dostawcy, ocenie dostawców i procesach ich doboru, przeprowadzania transformacji organizacji zakupowej w oparciu o strategię lean, problematyce płynącej nie ze wzrostu cen kupowanych towarów – ale z ich spadku oraz źródłach i efektywności oszczędności na konkretnych przykładach. Uzupełnieniem części konferencyjnej był – moderowany przez dr. Tomasza Gonsiora – Panel Dyskusjny – Zakupy 4.0 w produkcji, którego Gościem był – dr Jan Vašek, Andrzej Zawistowski (PSML) oraz Michał Szlacic – Wiceprezes Zarządu firmy Logintrade.

Po oficjalnym zakończeniu, Uczestnicy mieli okazję w luźniejszej atmosferze podzielić się swoimi doświadczeniami i wymienić spostrzeżeniami na wieczornym spotkaniu w Restauracji-Browarze Spiż na wrocławskim rynku.

Drugiego dnia uczestnicy mieli okazję do zdobywania wiedzy w praktyce.

Warsztatowy dzień konferencji zgromadził osoby, które poza teoretycznymi rozważaniami, chcieli doszlifować swoje umiejętności z zakresu tworzenia strategii zakupowych. Wraz z prowadzącym – dr. Tomaszem Gonsiorem, wieloletnim ekspertem, praktykiem i konsultantem branżowym, mieli okazję przygotować strategię zakupową dla wybranych kategorii zakupów bezpośrednich w oparciu o przedstawione narzędzia, mogąc liczyć na cenny feedback i dyskusję nad zastosowanymi rozwiązaniami.

Nad merytoryką wydarzenia czuwało Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML), a Organizatorów wspierał Partner – firma NextBuy (oferująca kompleksowe rozwiązana e-procurement – www.nextbuy24.pl) oraz Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej (www.dawg.pl)

Pragniemy podziękować Prelegentom, Partnerom, Wystawcom, Patronom oraz oczywiście Uczestnikom za poświęcony czas, zaangażowanie i wsparcie przy wspólnym tworzeniu wydarzenia zakupowego na tak wysokim poziomie.

Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty, zdobyta wiedza i umiejętności przydadzą się w Państwa codziennej pracy i zobaczymy się już wkrótce na kolejnych wydarzeniach z rodziny PROCON.