jan-vasek-new

Jan Vašek

Expert, Cranfield University and VSB-TU Ostrava

Należy do najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania zakupami, a nabyte doświadczenie umie przekazać studentom i praktykantom. Studiował na Uniwersytecie Palackiego, Harvard University, Oxford University oraz Cranfield University. Doświadczenie praktyczne w dziedzinie zakupów zdobywał w firmach Toyota, Inergy, Automotive Lighting oraz Swiss Krono. Jest inspirującym mówcą, a jego warsztaty dosłownie wciągają słuchaczy do sedna problemu.

Wystąpienie: Procurement traps when prices fall (Pułapki zaopatrzeniowe, gdy ceny spadają)

Łukasz Kosmala

Łukasz Kosmala

Senior Sourcing Manager, DeLaval Operations

Manager i praktyk zakupów strategicznych. Doświadczenie zdobywał w Polsce i za granicą w branży automotive – Remy (obecnie BorgWarner) i Toyota Motor Europe. Obecnie związany z firmą DeLaval, produkującą zaawansowany sprzęt dla rolnictwa.
Przeprowadził wiele projektów zakupowych – w skali Europy i globalnych. Tworzył i wdrażał strategie zakupowe dla zarządzanych kategorii (regionalnych i globalnych). Praktyk negocjacji i budowania relacji z dostawcami.

Case study: Negocjacje z „silniejszym” dostawca – co robić?

kozicki

Łukasz Kozicki

Manager, NEXTBUY

Ponad 4 lata doświadczenia w dziedzinie doradztwa IT ( w tym E-aukcje), wdrażania procesów zakupowych w Bankach oraz systemów GIS dla wspomagania zarządzania i marketingu. Doświadczenie w użytkowaniu BPML i notacji UML oraz znajomość programowania DBMS SQL. Odpowiedzialny za wdrażanie systemu przetargowego w czołowym polskim Banku. W OptiBuy zajmuje się wdrażaniem kompleksowych systemów zakupowych, doradztwem w zakresie optymalizacji kosztów oraz tworzeniem nowych strategii zakupowych dla firm.

Wystąpienie: Wdrożenie procesu oceny dostawców w organizacji

drzewiecki-rect

Radosław Drzewiecki

Managing Partner/Owner, LeanPassion

Partner zarządzający firmy Leanpassion, która realizuje strategiczne podejście do lean (ponad 300 klientów produkcyjnych i usługowych). Radosław Drzewiecki to praktyk o kilkunastoletnim doświadczeniu z zakresu doskonalenia procesów, twórca strategicznego podejścia do lean. Pracował dla firm polskich i międzynarodowych. Wykładowca i trener. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i Porsche Lean Akademie w Stuttgarcie. Ukończył m.in. kurs w Shinjijutsu Global Consulting oraz studia MBA w dziedzinie zarządzania.

Wystąpienie: Strategia lean

Łukasz Biliński-rect

Łukasz Biliński

Senior Consultant, OptiBuy

Absolwent SGH, posiada wieloletnie doświadczenie w zakupach centralnych w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży automotive. Odpowiedzialny za organizowanie globalnych przetargów na dostawy części produkcyjnych do nowych typów samochodów. Od kilku miesięcy zajmuje się consultingiem zakupowym.

Wystąpienie: Zastosowanie teorii gier w przetargach zakupowych – na przykładzie giganta z branży automotive

t-gonsior

dr Tomasz Gonsior

Partner, OptiBuy

Posiada rozległe doświadczenie w zarządzaniu projektami zakupowymi w różnych branżach, m.in. samochodowej, maszynowej, medycznej i handlowej. Od 2010 pracuje w firmie OptiBuy, gdzie aktualnie jest Partnerem odpowiedzialnym za pion konsultingu. Wcześniej przez kilka lat pracował w centrali zakupowej jednego z wiodących niemieckich producentów samochodów.

Panel Dyskusyjny: Zakupy 4.0 w produkcji

Warsztaty: Budowanie strategii zakupowej w firmie produkcyjnej

kulikowska-rect

Agata Kulikowska

Purchasing Management Specialist, Tauron Polska Energia

Pracownik Zespołu Zarządzania Zakupami w Centrali Grupy TAURON.
Od 9 lat z pasją zajmuje się optymalizacją procesów zakupowych. Ma na koncie również doświadczenia zawodowe z zakresu planowania produkcji, sprzedaży i marketingu. Pełniła funkcję Menedżera projektów z zakresu wdrożenia systemu elektronicznej kwalifikacji dostawców, konkurencyjności postępowań, optymalizacji procesów planowania, optymalizacji procedur celnych w imporcie, wdrożeń nowych produktów. Przeprowadzała audyty zakupowe w zakładach produkcyjnych azjatyckich dostawców. Prowadzi zajęcia warsztatowe i szkolenia wewnętrzne z zakresu optymalizacji procesów zakupowych, konsolidacji zapotrzebowań w skali dużej grupy kapitałowej, budowania strategii zakupowych, prowadzenia zakupów z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych oraz z planowania zakupów. Absolwentka Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Wystąpienie: Oszczędności w zakupach - w oparciu o przykłady

fox-rect

Norbert Fox

Commodity Manager, ETO Magnetic

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży automotive, w tym 16 w zakupach. Specjalista audytowania, kreowania relacji z dostawcami, negocjowania umów zakupowych, zarządzania kategoriami, tworzenia strategii zakupowych czy budowania działów zakupów.

Wystąpienie: Supplier sourcing and evaluation process in the automotive industry – ETO Magnetic case

jiri-kubos-rect

Jiri Kubos

Sourcing Manager, OptiBuy

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w projektach sourcingowych i doradztwie w zakresie zarządzania zaopatrzeniem, w tym 2 lata w branży automotive (m.in. Toyota lub MAN). Jego szeroka wiedza na temat bazy dostawców w CEE oraz ekspercka znajomość wymagań dot. audytów, pozwoliła mu realizować projekty wdrożeniowe i rozwojowe w przedsięwzięciach o rozległym zakresie branżowym.

Wystąpienie: Supplier sourcing and evaluation process in the automotive industry – ETO Magnetic case

monika-chutnik-trener-FRIS

Monika Chutnik

Dyrektor Zarządzająca, ETTA Global Leadership Consulting

Konsultant przywództwa, wspiera liderów pracujących w międzynarodowym środowisku. Jej firma ETTA Global Leadership Consulting w ciągu kilku lat stała się polskim liderem w zakresie międzykulturowych projektów rozwojowych dla biznesu. Ceniona za jakość i koncentrację na celu. Prowadziła sesje rozwojowe w kilkunastu krajach, pracując w języku angielskim, niemieckim i polskim, a wirtualne dla uczestników z całego świata. Honorowy członek SIETAR Polska, stowarzyszenia zrzeszającego ekspertów komunikacji międzykulturowej. Jej marzeniem jej kompetentny międzykulturowo polski biznes, który osiąga stabilne sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Wystąpienie: Budowanie zaufania w relacjach z dostawcami międzynarodowymi